::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

March 25, 2012

adam VS faizal tahir ?

salam




dalam tga mood lepak2 neh, aku tetibe terdetik nak play or mainkan kan balik semua lagu adam. yg ade dlm kaset aku dulu tu. so aku search kat youtube n dga. syahdu2 je lagu2 dlm album first dea tu. pastu bile aku tgk balek. now aku gile kan FT, dulu aku gile kan adam......*sebenarnye kan korg* aku gile kan adam af2 tu lagi dasyat dari aku gila kan FT skrg taw. kalau korg tak caya. bnyk bukti ade kt ruma, dlm bilik aku, ade lagi aku simpan. hahaha dulu start dari darjah 6 laaa. minat n jatuh hati sbb tgk AF tu kan. so aku ikut perkembangan dea. smpai dea final n abes AF semua. ikut style dea. minat warna merah. ikut buat bandangan. hahahaha (bebudak lagi mase tu ) :P hahaha mase darjah 6 n form 1 laa. aura Adam tu kuat lagi. smpi tiap majalah or paper or anything aku kerat gambar dea n letak dalam album. album tu ade lagi kat ruma kot. hahaha pastu dulu aku anti FARAH af sbb dea rapat ngn adam.hahaha tah pape kn aku dulu. then mase tu dlm bilik, org lain sebuk letak gmba bf or family kat frame. aku letak gmba dea kat frame aku n malam2 aku peluk cium before tido. bile teringat balek kan. *oh godddd* gila betul aku. hahahhaha -.-'' smpai laaa satu mase, aku g jum heboh kot dkt bukit jalil. dkt situ adam ade. pehhh mmg sgp beratur suh family tgu jap sbb na amek gmba n salam n amek autgrap. hahah bile dpt salam, amek gamba, meloncat2 aku -.-' ayyoooo hahaha. balek ruma lepas tu cuci gamba n letak dlm bilik. haha adehh lawak ah. lama kelamaan semua tu kurang2 sbb mayb start ade bopren kot.....hahaha



''lupaa nak tambah, aku beli jgk album first Adam dlm bentuk kaset, then mase birthday dea, aku wish n buat kad n letak dlm bilik. buat poster sndiri tampal dlm bilik'' hahahaha :D

dlm form 5 camtu, aku start minat faizal tahir sbb mak aku pun minat. so aku terFALL inlove jgk. hahha ikut dea slow2. comel jgk dea.hahaha start dari itu jelaa. aku just minat secara luaran je. takde gilee mcm gile kan adam. mmg niat nak buat album gamba FT tp tak serajin sbb mungkin yeaa ade ''BF'' cemburu je ngn aku. hahaha so yg mampu  tu je. follow lagu dea. first album dea pun ''someone'' hadiahkan kat aku mase bday aku :D ahahaha sweet kan. dea taw aku minat. now ade album kedua tp tak mampu na beli mayb busy kot n duit bajet lari na beli camtu n da sikit matang. HAHA tp tetap ikuti perkembangan dea. lagu2 dea dga kat youtube. life dea. haihhh dah laaa ensem pastu pandai pastu pandai jaga keluarga. myb aku jatuh hati sbb tu kot. n jadi kan dea salah satu idol aku sbb nye antara yg mcm tu laaa :) hahaha aku ade jumpa dea pun dpn2. tu pun mase konsert inspirasi. jauh pun jadilaaa. hahahaha


itulaaa ceerita nye. hehehe :p

No comments: