::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

March 26, 2012

finished sem 4 !

salam



harini tamat laaa saya sebagai pelajar di semester 4. hahah abes da paper so akan relax selama 2 bulan. terasa sgt kosong ouhhh. hahah :) planning utk cuti neh aku tataw lagi.  semestinya aku nak rest sbb if keje pun, ta best. kng tup2 da masuk sem 5, ta dpt rehat. hahaha lagipun aku ade kerja sampingan. jual keychain jaa. hahaha neh pun belambak ade kat aku n aku tataw na promote cane dah. haha adehhh tataw na continue or tamat kn perniagaan kecil kecilan ini. hehe later i will think about it.

so arini main game puas2, facebook pun aku dpt pgg balek ^^ abeslaaa. haha now set mcm mana nak buat promotion secara online n kat lua. haha i'll try. InsyaAllah....:)

No comments: