::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

March 22, 2012

on balek. HAHA :P

why i should hide my BLOG with a few person who envious with me? huh silapp laa kan :)

salam semua :) 

serius neh baru blog yg berhabukk! hahah tahun 2012 neh tak terlayan blog neh. haha teaannn my cyg cyg neh. so aku nak merapatkan semula silaturrahim yg lama terabai neh. hahaha 

skrg neh pun aku tga dlm minggu final exam. alaahhh satu paper lagi je. OB :) study? hahah beku kepala nak membaca neh. arotu paper ECO best laa sbb bole jgk laa mengira2. tapi ni tulisan n hafal je. ayyooo nasib baik topik yg menarik. organizational behaviour laa kate kan. hehe so any news nnt aku update yea...sok bday my sayang :) hari sabtu ade gather ngn housemate kt ............ehehe nnt laa aku update. pastu ahad last koek, study n revise utk paper last OB isnin nanti. pastu start cuti 2 bulan. mmg tak keje laaa kan. jual keychain aku tu je. n nanti bulan 5 abgnol pulak kawen :) heee 

okayy chaww :)

No comments: