::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

January 29, 2013

Menggila with Izzah

salam

aku taktahu nak letak title apa atas tu, so aku letak jelaa macam tu. haha Jumaat lepas which is 25hb Jan, aku hangout ngn sorang kawan. maklum lah lama kot tak keluar dengan kawan-kawan. so seharian tu aku spend time with her.

destination kitorang ialah TimeSquare, sebab.........situ banyak baju murah. hahah shoping lah apa lagi. tapi time tu first day ehemehem, so senggugut kacau mood shopping aku. tapi takpelah. dapat  grab baju, belt and kasut. hahaha aku pun jarang dah membeli belah ni. tapi kalau dapat degree nanti. next month kena shopping lagi lah kot. *alasan* :p kehkehh

sampai malam berjalan non stop. sampai rumah dalam pukul 11. hehe best berjalan berdua. no boyss ^^

ohh ohh btw dalam seharian tu, kitorang marathon 2 movies. hahaha serius BEST !

first movie cerita MAMA, movie ni tempat pertama dalam box office kat US. haha best gila. menjerit sampai terhantuk -.-''

second movie cerita sedih ni. hehe but ada comedy juga. best :) true story pasal tsunami. tengoklah. tak rugi. hehehe :D

so thats from us :) chaww :p



No comments: