::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::
'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

August 4, 2011

speechless x_x

salam

hmm rasa mcm na menangis spnjng bulan puasa neh. need time n need sumtin. mcm2 benda ganggu n kacau. study life, relationship n my ownself. 

firstly pasal study life. rushing buat itu ini. mmg deadline after raya. tapi harapan laa kan na buat keje time raya nanti ? cuti raya nnt mmg  tolak tepi laa sume tu. sbb tu na setel sume within 3 weeks neh. mmg serabut laaa. tgl assgmnt group je. buat cd laa. kena go out survey office org. then movie task pastu essay. pehh sume heavy2. bukan yg senang tepek cm folio tu dah. hahah pengsannn !

rase mcm singkat sgt. weekend sume fully book. nak sgt2 g shopiing raya ngn tersayang :( tp mcm2 benda . nnt ade lppkp. pastu na survey office utk group assgmnt lagi. haiihh tgl 2 weekend je yg free klu tolak 1 weekend utk lppkp. jgn laa mcm neh ouhh.

then pasal relation pulak. yea i admit it mmg dea kurg spent masa dgn aku. tapi aku phm masalah dea. keadaan dea lagi. yg tak sehat. ngn mcm2 lagi. penat sume. then...hm berlainan . bialaa dea. aku cuba kuat utk dea. untuk dea hepi. hopefully laa. yelaa first bersama puasa ngn dea. rasa lain sgt. okayy dea jenis yg baik dari aku. korg pun paham ape mksud aku. tapi em. tah laa. speechless...i just love you n always do. sorry sbb tak kuat utk syg. diri neh pun lemah. 


satu lagi, aku rasa mmg nekad laa na tuka num. sbb mcm ta berapa perlu sgt org cntct aku. lect pun ta cari aku sgt. so aku myb tuka kot nnt before raya. tgu ade duit. skrg pun tga saving n bile da dpt duit blnje. na bg half dkt syg. kesian dea. aku ta bole tgk dea mcm tu. hm aku tuka num pun sbb mcm2 gguan da. dah paling teruk da aku rase. ade org ta mkn saman. mmg sgt2 kepala batu. aku pun hairan. ape laa yg ade kat aku neh. hmm

but pape pun. hope aku kuat menjalani semua neh. dlm bulan yg mulia neh. aku berusaha ta tgl solat. even ta g terawih. actually takut. huhu aku solat kat ruma. then  try khtm Al-Quran. mcm mustahil. tp beberapa taun yg lepas aku dpt khatam. nape this year ta bole. pape pun tetap cuba. ilovemyself much. cukup laa layan hati yg sayu neh. biarlaa org na ckp aku cane pun. aku taw ape yg aku buat, ape yg aku rasa n ape yg aku da lalui.

2 comments:

asTaNa iMpiaN said...

itulah dugaan ketika berpuasa dear...

hopefully ana tabah ye mghadapi sume dugaanNYA

sis dlu prnh merasai sume yg ana lalui...

take care =D

diyana said...

thanks sis :) i hope i will...