::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

August 23, 2011

ouhh neya :)

salam

haha kelaka ulak membalas2 mcm neh. but nak jgk buat explanation.

ouhhh neya sayanggg.

hehe kaw tersentuh yg aku ckp kawan tak ke akhir hayat. camtu kan ? hehe aku pun maen tulis je mcm tu. kite still kawan sampai bile2. tapi takan serapat n berkepit lepak2 selalu if da kawen nanti. kng gado pulak ngn hubby kat ruma. hidup mesti laen sbb ikut dari keturunan aku. kite mmg tak rapat takan la sampai atas katil pulak kan. haa camtu laa mksud aku. hehehe :P

but aku still tak lupa korg as kawan aku okayy. dah tamooo tacing2. kite tetap akan contact kt fb ke. online punya bnda kat banyak sekarang. yea anak2 pun nanti yg mcm kaw cite tu. aku pun agree. comel jeee nanti. hehe aku taleh byg aie ade anak nnt :P hahaha.

btw tade ape pun okay :) aku sayang korg.

No comments: