::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

July 5, 2011

selamat malam :)

salam

bingkisan malam untuk yang tersayang :)

maafkan saya sbb selalu buat awak saket jiwa n huru hara dengan perangai saya neh.huhu kdg2 saya betul2 kdg2 saya tak betul. tapi apepun saya tetap sayang awak taw.

saya tak pernah cinta orang laen mcm mana saya cinta awak

maaf kalau teguran hari tu melampaui batas or terkasar. saya nak awak sedar awak layan saya salah. tp saya tak mintak awak berubah. saya hanya nak awak tahu je. saya sayangg awak sangat2 :) jangan layan sangat kepala gila saya neh ea. kdg2 saya takut jgk tgk awak sbb takut2 saya dah guris hati awak. awak tegur laa saya klu saya ade buat salah yeaa. jgn terlalu jaga hati orang. hati sndiri tu kena jaga dulu taw :)

mmmuahhh !! sayang awak sgt2 wahai kanda muzhafar <3

as you say '' Masa depan yg cerah selalu tergantung pada masa lalu yg dilupakan. Kita tdk dpt meneruskan hidup dgn baik jika tdk dpt melupakan kegagalan & sakit hati di masa lalu '' 


saya suka tu. wlpn awak mmg suka berpujangga2 neh en. hahaha comel :) 

No comments: