::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

July 28, 2011

happy 10th anniversary honey

salam

yeahhh arini 28hb againn <3 i love it when it came up ;DD

so again HAPPY 10TH MONTH ANNIVERSARY sayanggg ;)
 iloveyou much. tataw na ckp ape but hope our love life will continue greatly n always make new things in our relation. sayanggg awak sgt2 taw ;)


saje na mengimbas kembali moment dulu kan. setahun yang lepas. mase tu awk still lect kat kolej ktt. but nak pindah dah. so awk na buat kelas last utk student awak. awk buat kelas malam. tapi awak ta sngka yg awak benar saya ikut n teman awak. awak takut lepas awak pindah awak tak jumpa saya lagi kan ;)) heee sayang awak laaa. dalam kelas tu awak mengaja dorg. awak suh saya duk tepi jadi assistant awak ^^ hehe comel. abes je kelas. awak amek gamba ramai2 DAN amek gamba bedua ngn saya. mase tu malu2 lagi. HAHA taleh bayang kan but veryyy sweet !!! then after sebulan tuh. lepas raya. hati awak terbuka untuk terima saya kan ? slow2 awak cuba dekati saya. n saya pula kuat n nak kat awak walaupun mase tu ta sngka awak ade n dtg balek kat saya. saya frsut ngn awak mase tu. tp saya tetap nak kan awak n percaya awak bole buat saya bahagia. pelik kan ? hehe oh my god. serius mmg ta boleh lupa <3 mmg cerita kita sangat berharga ;) iloveyou much n saya sangat hargai hubungan kita neh <3

No comments: