::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

December 2, 2010

loyalty

bukan senang nak setia. n bukan susa nak curang ;) ahahaha
topik kita malam neh. 

aku tak pernah setia macam neh. HAHA (kantoi disitu)  means aku ta pernah mcm neh. dulu even cple. ade jgn nakal2 dgn yg laen. saje laa kan. haha. but bile ade dea. aku rase cm dah cukup. buatpe aku na cari yg laen. dea da bg aku sepenuh nya. jaga aku n everything. bodoh laa aku kalau aku abai kan n maenkan dea. thats why i wanna change. i hope this is my last love. cause i wanna be with him forever .

ade jgk sound aku, bkn sound ape laa tapi tego. "apsal kaw nye taste sume tuatua2" hampehh tul. hahaha. bukan ape laa babe. dah aku minat . na buat camne. bout fakta umur tuh, yeaa. sumtims nangis jgk bile terfikir sbb takut dea fedup na tgu. but sume neh ketentuan Allah. kalau ade jodoh. tak kemana. 'love is like butterfly' so jgn dikejar n dipaksa sgt. nnt dea lari n dissapear. sape susa ? diri sndiri jgk. hehe :) doa agar perasaan ini berkekalan ke akhir hayat. aminnn

3 comments:

Anonymous said...

u rite sygs, love is like butterfly .
alahh jgan pedulik lahh kate org, manusia nie susa kte na ttup mulut dy .aq sntiase doakan kaw nan dy.. :)

diyana said...

hehehe ;) thanks sayang !! kaw pun same taw.

ayune said...

amin juge,,(^_^)