::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

April 27, 2012

result sem 4 :)

salam



alhamdulillah..:)

before tido, nak main game sat, before tu update sikit :) hehe hati tersangat tenang harini. ditemani hujan :) alhamdulillah akhirnya tercapai jgk impian aku. sgt2 gembira :') tak salah kan gembira sementara...dua hari aku menangis, smlm sbb muet, tadi petang sbb buah hati aku. so mata bengkak n i pray pleasee make my night brighter....n Allah betul2 makbulkan...alhamdulillah. (berkat nak kawen ke?) haha gila kau. gurau je tau. tade pape maksud pun. hehe

aku seronok sgt sbb sem 4 baru aku dpt. so only one sem left. chayookkk yana! :D :)

aku dpt achieve target aku dlm link ni - click here

td bile bkk je email. terus tak terkata apa. mcm betul ke nombor tu. haha terus bgn ketuk bilik mak. terus hugg n kiss pipi mak :) nak hugg abah tp dea tido. dea mudah terkejut. hehe esok pagi laa :)

my syg  pun kata nak belanja...haha tade belanja2. jnji candle light dinner at cruise tu nak next week! haha dah simpan duit sikit dah. hihi syg awak! sorry call awk td, dalaa demam2. hehe tp nak awk tau jgk :) iloveyou.

yg happy sgt, highest mark dlm sem 4 aku ialah subj public speaking n bel. haha

ALHAMDULILLAH

No comments: