::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

March 14, 2010

feninnggg x)

salam ,

hey guys ! ;DD

haha.free time ney.baru balek dari taklimat ape tah. sal uitm gux la. tapi aku igt kn dea story sal whole bout uitm. last last, explain sal kolej yg baru ditubuh an. so aku cm ta smgt la . coz bidang yg dorg promote pn just dua jeh.

  • account
  • business
just both. tapi yg bisnes tu luas la. aku pn sesuai sbnanye. just tgu UPU laaa.klau ta dpt. aku rase tah laa. byk sgt aku da mohon. so redha je la. haha
tapi en. result aku ta ckp pape lagi an. haha
na cite sal 11mac la.
cerita siang dan malam .  :)


SIANG ,

story nyah begini. pepagi aku bgn .mase tuh bdn panas ah ngn suhu 38. agak nye darah gemuruh kot. panas sgt. ahha. takut gigil  gugup gementar .sume ade la . nak amek result la an.dlm 9 lebih cmtu aku siap2 g uma sedara men ngn anak buah sat. HAHA. then baru suh kak pija anta g skola.

agak2 da smpi tu. ade laa rmai jgk da smpi. tapi result ta siap ag.kumpul reramai baru trun g kantin. masing2 sume lelawa. cun melecun laa katenye. abes skola la an. sume keje. haha.pastu bile sume da ade baru trun. dgn berdebar debar. tgk kat kantin pnye laa rmai. HAHA. cegu cegu pn da pgg memacam kertas. n dalam hati ckp rase cm na cabut lari jeh. HAHA.

pastu bile saat saat na amek keputusan yg ' kak dib ' bg. aku cm argghhh reda je. amek n tgk n CRY ! huuuu. ta sngka result aku centuh. agak saket laa.coz ape yg aku hrp kan ta tercapai. cume aku bersyukur sgt2 sbb lulus sume.  8 kredit n yg ta kredit just addmath n chemist. aku tekejut SEJARAH aku. haha. B babe !
haha. punye laa aku ngs aritu mase pas wat exam sejarah. ya Allah syukur sgt2, then fizik aku kredit ! haha. suke suke. aku ta pandai mane tapi suke sgt la ade jgk subjct sains aku kredit. harap kan kimia aku ?  haaihhh. jgn la. hehe.tapi mmg upset sikit laa an. pape pun syukur la ngn ape yg aku dpt. abes tu lunch ngn mmber then balek uma.

MALAM ,

kes malam pulak. huuuuhh ! amat berat utk di kongsi kan.

buah hati aku , akim. kes nya gini. dea dah 2 hari snyap. mule2 duk sarawak. then trun klang. bile trun klang tuh. ade laa cntct kjap kjap. pastu kate nye nak trun bp. okay laa. aku phm . mest penat. bile smpi je. tupp terus snyap. aku cm uhh nape dea ney. bia laa kot. mase hari result. 11 mac. lgsg ta cntct. snyi seppi fon aku. ptg tu aku taw dea dpt straight A. aku cm na wish congrats pn cm takut takut sbb dea pn snyap an. mlm tuh. aku brani kan diri jgk. ckp congrats. pastu text text , tup tup suhh aku tgl an dea. lepas kan dea. alasan dea cume kate ' WE CANT BE TOGETHER ! ' .aku cam wth an ! agak shock pelik marah sedih tekilan teguris sume ade la. pelikk wehh sumpah pelik. 2 hari ta cntct. lps tsun bp jmpe mmbe lame na tgl an aku. mlm tu mmg meraung gile2 n dapat taw sebb dea cmtu. upenye jmpe kekasih lame dea kot, or scandal dea. aku cm. uhh sial jgk skola smsj ney. tapi tah la. tak sume kot. dea na blame aku. padahal aku syg yg teramat sgt. dea cm memaen syg aku. or ta dpt ape yg dea nak. HAHA. dea la boy yg couple dgn aku plg kejapppp sgt. smgu jeh. huhu. sad tapi lantak ah. nasib ditgl awal2. klu lame2 baru dpt taaw. lagi parah aku derita. cewaahh. dunt worie la kim. aku takan keja kaw laa !

btw , to HAKIM AHMAD

                         thanks for everyting cause had light my life for a while ,

                          many many thanks for what u have done !


No comments: