::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

March 8, 2010

minggu yang agak tertekan ! x(

salam ,


wee, susa maa na update blog skang. kne cari mood dulu. baru ley. HAHA. ney pn mood agak okay la.

firstly before ingatan aku lupe , arini da 8 mac an. genap sebulan buah hati aku . hee ;DD my csl phone laa ! mase aku dpt dulu agk excited sikit. touch screen an. so makan mase na gune. skg ney bole laa skit2.akan aku gune smpi ranap. baru cari len. ehehehe :)

sal keje lak , haaihhh 2 weeks lagi keje. dlm hati sgt2 hepi coz takan menatap lagi muke boss ari2. hope so. HAHA.tapi agak keberatan na lepas an anak2 didik aku. tapi aku kene benti jgk. coz aku tade kelulusan na ngaja. takut maaa. takut ape yg aku aja ta dpt dorg terima.aku ney ne laa pndai sgt push org. haihh.


other things , kira kira hari. uhhh~ bape hari je lagi. bole dikira ngn tgn da skg maaa. mati mati. ramai na mgharap kat aku. aku ne laa pndai sgt. skg pn plg minima aku taget laa. dlm 4A msti ade dlm tgn. bm math agama ngn tasawur. len tuh doa2 je laa. teringin sgt na lepas matrik. syukur gile2 klu dpt. mmg aku stdy hard pastu. aminnnn ! sbb dga kate. bdk2 yg top takan pilih matrik. aku pn pelik bile dowg ckp centuh. bdk2 asrama kt skola kluster pn ckp centuh. lega tu tataw la tapi.hmmmm pape pn. doa je laaa k khamis ney. akan aku luah kan perasaan aku nant bile da dpt result nant. baek ke buruk ke. tgu je laa. fuhhhh. gugup babe !

untuk yg tgu result tu jgk. wishing all the best eh ! jgn lupe klu dpt bagus2 t. ciann aku kng. HAHA.




No comments: