::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::
'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

March 9, 2010

nak taw tak ? bace laa cepat ! ;D HAHA

salam,

aku ney mmg tenga tade keje.so aku na update sumtin laa.tataw laa begune ke tak info ney. hehe.


10 RAHSIA LELAKI

1. majoriti wanita mengakui menyukai lelaki yg mempunyai bulu ketiak.Pun begitu, lelaki dinasihatkan supaya menjaga bahagian tersebut dengan baik. jangan sampai berbau sudah ! apekah ? HAHA .

2. 39% lelaki di itali mengakui mereka seorang yg bijak dalam berjaya.

3. antara pembunuh utama lelaki ialah serangan jantung , kanser , kemalangan , strok , dan kencing  mati (erk ? ade ke ? ) .so lelaki kenalah amal kan gaya hidup yg sihat :)

4. lelaki akan sukar melupakan bekas kekasih nya sekiranya mereka bercinta melebihi 3 tahun . ( oucchh )

5. senaman seperti berlari selama 8 jam mampu mengelak kan dari diserang kanser prostat.

6. tahukah kamu lelaki boleh menyukai kamu dalam SEMINIT dan dia juga boleh melupakan mu SEKELIP MATA.

7. lelaki lazim nya akan bercakap mengenai hal hal lain seperti bola sepak , kereta , atau gajet terkini berbanding perempuan bila mereka berkumpull melebihi 3 orang. ( lelaki mmg gituh an )

8. secara purata nya lelaki di Amerika Syarikat mati lima tahun lebih cepat berbanding wanita.

9. antara aset lelaki paling popular di kalangan gadis ialah dada , lengan , mata , rambut ,dan wajahnya !

10. ' Bigorexia ' merujuk kepada sejenis gangguan emosi lelaki yg terlalu berkeinginan memiliki bentuk badan berotot. jangan terlalu OBSES yeahh ! ;D

aku ade hero jgkk. ramai taw .

- FT (faizal tahir )
- akim af 7
- adi s6ixthsense
- noh hujan
- adam af 2
- shaheizy sam

barat , ?

ermmm later la. HAHA

pape pun. yg paling top sekali n dah mmg terkunci dlm hati aku ialah ' hakim ahmad ' :)
( selain family aku la ) heeee.


No comments: