::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

November 23, 2010

no title

salam , 


aku merantau ke blog orang laen. rajen nye mereka menaip n bercerita panjang lebar di blog mereka. haha aku ta serajin mereka lah ^^


sok bday adek aku, amirul tah ape aku na buat utk dea. ta rety aku klu na buat jht kat dea. hahaha sbb blurr jeh.  tgk laa sok cane ;)


khamis , maw nengok movieee ! tapi mmbe ade ajak g KL pulakkk . yg aku teringin sbb ade FT. haha rinduu maaa nak tgk dea live. fuhhh confiuss. erm pape pun tgk laa. nnt na tgk cita 'ngangkung' hope tiket ta full , hahaha. dah tgk trailer dea. klaka ouhh . EXCITED ! 

No comments: