::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

January 26, 2010

bile maw dapat gaji ney ! ahahaha :P

salam,


while update blog ney, sambil aku tga bace majalah remaja edisi januari 10 punye , dgn alunan lagu drpd boys like girls feat taylor swift - two is better than one , membuat kan ade mood sikit laa na update ini blog.chewaaahhh !.hahaha :))


aku suke na bual2 sal keje aku.haha~ tah laaa.ramai na kate suh aku benti keje.dowg kate pas spm better duk uma.coz nanti dah sambung blaja.takde duk uma da.aku pn pening ngn kate2 dowg tuh.nk ikut ke tak.ney pn tga tgu gaji.muahahaha~ entah bape laa aku dpt.dari aku stat keje tilll skg , ta pena tye bape gaji aku.segann laa* ahahha :P


bile laaa na kua gaji an.aku bkn ape.excited nak beli sesuatu dgn duit aku sndiri ney.huhu~ klu dpt mmg aku jage btl2 laa cm nyawe aku sndiri.nak taw ape bnde tuh. :-


 
itu lah dea. BUAH HATI baru aku.it flirting me with its style. :D


aku mmg doa gile2 akan dpt kan tuh :D yeahahhh!! so bosssss !! nak gajiiiii.............................! ;P





4 comments:

Fadhilah Rozley said...

salam kak yana !!

dila daa pkai hp tuh ..
papa bli kan untk bufday nnti ..
mms best kak , just keypad die jek kcik coz touch screen kan !!

tp hp nyer mmg cute lorhh :D
hehe ..

diyana said...

ahaha.
siyess ke ?
tak adil ney.tgu akak taw !!!
ahahaha :P

Unknown said...

oohhhoooo. kalau abah beli tak rasa macam nak jaga nyawa seniri ekkkk... hehehehe.. ;p

diyana said...

mmg abah nak beli kan pun.abah ta kasi beli sendiri.adehhh~