::.salam sejahtera (n_n) salam perkenalan .::

'Firstly, 'this is my blog and officially MINE 'if you dislike this blog, her entries or the owner. 'please step out ;) thank you. *Click LIKE if you love her posts ;) *

kalau nak senyap. tekan yg petak tu ea. heee ;)

Followers

January 15, 2010

anda taw ape itu SAYUR POKOK ? :)))) haha.


salam semuanyaa :D 


today~ (wahh today) hahaha.arini telatah bebudak tuh makin byk.hahaha.penat cm nak mati pn ade.tp kuat an diri laaa.haha.so arini end of day of my job at this week.this week ea.bkn benti keje.hahaha.pagi2 stat kelas.tenang sikit.coz jumaat ka. :) taya tempik2.jumaat hari yg tenang.just kelas mewarna bg 6 n 5 years.


yg best tym rht.de bhse baru. 'SAYUR POKOK' haha.anda taw ape itu sayur pokok ? haha.adehh.nak tegelak jeh mase tuh tga mkn an.nak tesembur.haha.taw an sayur brokoli.tuh laa dowg pgl syur pkok.then ktrg mkn ulam.ade laa si kecik ney , alif.dea nak join sekaki nak mkn n rase skali ulam ney.dea baru 4 taun laaa.soo ktrg bg laa.ulam raje tuh kt dea.letak sebtg kt pnggan dea.then dea dgn semangat nye nak mkn.ktrg yg cegu2 ney tgk laa muke n reaksi dea.stat jeh rase ulam tuh.muke dea agak berkerut n berkata "cikgu , nape sayur pokok cikgu bg alif ney masam sgt" pastu plhn2 dea ltk.ktrg gelak jeh.ta tahan tgk muke dea.dea berusaha jgk makan.takut kne mrh laa agk nye.hehehe~ geli geliman dea.tp cover.laki an.biase ah.haha.dah tu lame2,cian aku tgk.aku suh dea buang then basuh mlut minum air.dea ckp lagi "cikgu , syur pkok tuh masam sgt la".aku sengih je.hahaha. adeehhh~ pembuli btl aku.haha :P


ade satu lg.ptg tym bdk2 tadika sume tga tdo.wktu noon.jge bdk2 transit.drjh 1.pantau dowg tuka baju, mandi n siap.tga tgk dowg nak siap ney.pkai baju melayu.skola agme laa an.hehe.ade laa sowg ney a'an name nye.dea dah pki slua.pki baju.then pgl aku..."ehh cikgu, mane KOPIAH saye ?" then aku pelik.korg taw ape dea maksud kn.dea sbnanye nak cari sampin.tp dea pgl sampin tuh kopiah.geli ati betul aku.hahaha:))) aku pgl cegu len.cite kt dea.gelak trus.muke dea merah jeh.malu  laa kut.hehehe.adehh.dajah 1 pn ta knl g mane sampin mane kopiah.td kne ceramah dah.tu laaa.tak knl lg.haha.lawak lawak.


nanti kot2 aku dpt picc dowg, aku upload kt sini :)


haha.tuh jehlaaa.then ptg balek cm biase.mlm very tired,sok balek kmpung sat.rest laaa.maleh nak hang out memane.sory guys,ta larat laa taw. :) fenaattt x)


okay.
salam ♥ :)

No comments: